.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشاورزی موثرترین عامل توسعه اقتصادی گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: بخش کشاورزی بزرگترین و موثرترین حلقه اثرگذار در زنجیره پیچیده و پرفراز و نشیب توسعه اقتصادی استان است.

اردشیر روحی ماسوله با اعلام اینکه کشاورزی پیشنیاز توسعه اقتصادی استان گیلان است، افزود: این بخش می تواند بزرگترین و مطمئن ترین هدایت کننده ساختار اجتماعی نیز باشد متاسفانه بنا بر دلایلی تاکنون از توانمندی های این بخش به خوبی استفاده نشده است.

وی همچنین اظهارداشت: توسعه تکنولوژی در بخش کشاورزی می تواند ضمن سودآوری خوب، فرصتی گرانبها نصیب اقتصاد استان کند.

رئیس جهاد کشاورزی گیلان گفت: صنعت و کشاورزی که بعنوان دو قطب اقتصادی مکمل یکدیگر و دو بال پر قدرت کشور برای نیل به توسعه باید همدیگر را مورد پشتیبانی قرار داده و فعال سازی ظرفیتهای یکدیگر را توجیه و پوشش دهند.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی تنها در صورتی رونق و سرمایه گذاری در آن موثر خواهد بود که زنجیره صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته به سرعت ایجاد و یا فعال شوند و بصورتی پویا فعالیت کنند.

روحی ماسوله با اعلام اینکه توسعه کمی و کیفی کشاورزی درگیلان نیازمند سرمایه گذاری است، افزود: حضور موثرتر کشاورزی استان در بخش صادرات و دست یافتن به توسعه چشمگیر در این بخش نیازمند به سرمایه و سرمایه گذاری مناسب دارد.

وی عنوان کرد: این استان با توجه به داشتن ظرفیت های قوی و به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور نیازمند توجه بیشتربه ایجاد صنایع تکمیلی و تبدیلی در حوزه کشاورزی و تولید محصولات با کیفیت برای مصرف کننده داخلی و خارجی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.